ÚVOD  /  AKTUALITY  O SPOLEČNOSTI  /  NABÍZENÉ SLUŽBY  /  STÁTNÍ PODPORA EXPORTU  /  REFERENCE  /  KONTAKT

 

AKTUALITY:

 

30.1. 2018

Výstava BOOT Düsseldorf

Od 20. Do 28. ledna jsme již poněkolikáté doprovázeli našeho klienta Marine s.r.o. na výstavu BOOT Düsseldorf, kde společnost Marine představovala své lehké hliníkové čluny pro rok 2018. Na této největší prestižní výstavě lodí byly poprvé prezentovány modely 450 Family a 15 Pram, které si u zákazníků ihned získaly oblibu. Přímo na výstavě bylo kromě jiného prodáno šest kusů modelu 450 Family, což je pro Marine výborný start do sezóny 2018.

       

30.9. 2017  

Nová posila v teamu v Czech Export Agency

Během léta se pracovní team Czech Export Agency rozšířil o dva nové členy. Pavel Ducháček a Pavla Marcinčiková nyní budou jako marketingoví asistenti pomáhat s denním chodem firmy a zajišťovat spokojenost našich klientů.


25.11.2017  

Výstavy v Janově, Barceloně a Berlíně

Během podzimu 2017 jsme se společně s naším klientem Marine s.r.o. účastnili podzimního maratonu výstav lodí v Janově na Genoa Boat Show, Salon Nautico v Barceloně a BOOT & FUN v  Berlíně, na kterých je Marine pravidelným úspěšným vystavovatelem a prodejcem. Pro klienta jsme v těchto zemích rozšířili distribuční síť, obstarávali marketing a potřebnou inspiraci pro tvorbu a vývoj nových modelů.

 

        


21.7.2017

Představujeme nového klienta

Představujeme nového klienta. Společnost MADRAX s.r.o. se sídlem v Berouně, která podniká v oblasti kovovýroby již 25 let. Hlavní činností společnosti je malosériová a kusová výroba z ocele, hliníkových slitin, nerezu a přesné obrábění pomocí různých technologií. Krátce po navázání spolupráce s naší exportní agenturou zaznamenala společnost Madrax úspěch, a to v podobě nového klienta na německém trhu. Blahopřejeme!


21.1.2017

Účast na výstavě s klientem

 

I v roce 2017 budeme doprovázet společnost Marine na největší evropskou výstavu lodí BOOT v Düsseldorfu. Náročné přípravy pro prezentaci na výstavě se chýlí ke konci a my se už těšíme, jaký úspěch bude mít stánek Marine, pro který jsme zajistili nově ještě zajímavější polohu. Novinky v na- bídce lodí Marine tak osloví ještě více návštěvníků. Pro ty i obchodní partnery společnosti Marine, budeme k dispozici na stánku během celého trvání  výstavy, tedy od 21. do 29. ledna.

         

21.9.2016

Spolupráce na fotografování lodí Marine

Se společností Marine a fotografem Pavlem Nesvadbou jsme si užili několik krásných dní. Nejprve na přehradě Nové Mlýny a poté u zámku Červená Lhota. Počasí nám přálo, a tak mohla vzniknout řada exkluzivních fotografií nejen pro účely nového katalogu.Některé nejzajímavější snímky byly pořízeny ve velmi časných ranních hodinách a pozdních večerních. Probdělý čas ale stál za to a na nových fotografiích to lodím Marine skutečně sluší.  

        

15.3.2016

Rozšíření služeb v oblasti sportovního managementu

V oblasti sportovního marketingu jsme přivítali nového klienta. Pro Českou softballovou asociaci budeme zajišťovat sponzory pro ženskou a juniorskou reprezentaci. Jsme rádi, že můžeme podporovat nadějné sportovkyně během příprav na olympijskou kvalifikaci a pomoci jim tak splnit jejich sen – účast na olympijských hrách Tokio 2020!


5.9.2015

Program Marketing – spuštěno přihlašování

Součástí druhé osy programu Operační program podnikání a inovace pro konkurenceschopnost je program Marketing, jehož cílem je podpořit efektivní prezentaci malých a středních podniků na zahraničních veletrzích a výstavách, kde mohou navazovat nová obchodní partnerství. Program Marketing pracuje do roku 2020 s celkovým rozpočtem blížícím se k 1,5 mld. Kč.

Aktivace výzvy o zasílání žádostí pro obdržení státní dotace v rámci tohoto programu byla spuštěna.   


9.6.2015

Účast na světové výstavě s klientem

S naším významným partnerem jsme se zúčastnili světové výstavy Ligna Hannover 2015 v Německu. Na akci se nám podařilo čerpat dotaci z programu SVV – Společná účast na výstavách a veletrzích v zahraničí. Výstava byla velmi úspěšná, neboť se podařilo rozšířit distribuční síť našeho partnera a proběhlo mnoho obchodních jednání se stávajícími i potencionálními klienty našeho partnera.   


4.2.2015

České oficiální účasti na mezinárodních veletrzích a výstavách v roce 2015 s podporou Ministerstva průmyslu a obchodu pro rok 2015

Ministerstvo průmyslu a obchodu organizuje v rámci svých proexportních programů v roce 2015 oficiální účasti českých vystavovatelů na veletrzích a výstavách v zahraničí. Čeští exportéři, asociace a sdružení mohou získat státní finanční příspěvek na svou prezentaci na těchto akcích.  

Více informací zde.


1.1.2015

Prodloužení státního programu podpory SVV - Společné účasti na výstavách a veletrzích v zahraničí 

Od 1.1.2015 dochází k prodloužení programu podpory Společné účasti na výstavách a veletrzích v zahraničí. Cílem tohoto projektu je podpora zejména malých a středních podniků a to v podobě dotace až 120000 Kč  na účast na vybraných veletrzích v zahraničí. Seznam výstav na první pololetí roku 2015 naleznete zde. Pro více informací nás neváhejte konaktovat.


28.1.2014

Zajištění a účast na výstavách v zahraničí

Jako již tradičně jsme pro naše významné klienty zařídili účast na celoevropských oborových výstavách v zahraničí, konkrétně v Německu, Düsseldorfu. Obou výstav jsme se aktivně zúčastnili a na jednu z nich se nám podařilo čerpat plnou dotaci z programu SVV - Společná účast na výstavách a veletrzích v zahraničí.


4.11.2013

Rozšíření počtu zahraničních odběratelů

Podařilo se nám nalézt nové aktivní partnery v dalších státech. Konkrétně se jednalo o Ázerbájdžán a Uzbekistán. Přes naše francouzského partnera se nám také podařilo exportovat zboží klienta do Kamerunu. Počet zemí s aktivními klienty se tak zvýšil již na 43.


16.9.2013

Účast na výstavě s klientem

S naším významným partnerem se chystáme na účast na výstavě WOOD-TEC 2013 v Brně. Na tuto akci zveme velkoodběratele z celé Evropy s cílem rozšíření distribuční sítě klienta. Věříme, že se bude jednat o úspěšný projekt a po účasti se navýší počet zemí s naší aktivní účastí na více než současných 40.


9.8.2013              

Příprava prezentace produktů nového klienta

Našemu novému klientovi jsme připravili prezentaci jeho produktu pro zahraniční zájemce. Sezvali jsme do Prahy potenciální odběratele a během Dne otevřených dveří jsme s nimi vedli četná obchodní jednání. Tato forma přímého představení je jednou z nejefektivnějších. 


16.7.2013            

Rozšíření oborů naší činnosti

Navázali jsme spolupráci s českým nejlepším beach volejbalovým párem Kufa&Hadrava, pro které zajišťujeme veškerý servis z oblasti sportovního managementu. Věříme, že se jim bude nadále dařit a společně dosáhneme hlavního cíle – účasti na olympiádě v Riu 2016.


3.6.2013

Aktivace státního programu podpory SVV – Společná účast na výstavách a veletrzích v zahraničí

3.6.2013 byl v rámci Operačního programu Podnikání a inovace – Marketing spuštěn program podpory Společné účasti na výstavách a veletrzích v zahraničí 2013 – 2014. Náplní tohoto programu je podpora zejména malých a středních podniků v podobě dotace až 120 000 Kč na účast na vybraných zahraničních veletrzích. Jedná se o skutečně funkční program, neváhejte nás kontaktovat pro více informací.


4.3.2013

Navázání spolupráce s partnery v nových státech

K dosavadním partnerům ve 38 zemích světa jsme přidali další v Indii a Malajsii. V současné době tedy aktivně obchodujeme s partnery ve  40 státech celého světa.


1.1.2013:

Stěhování společnosti

Z důvodu růstu naší společnosti a také kvůli zvýšení komfortu našich zákazníků jsme se přestěhovali na novou adresu, kterou je Mezilesní 23/329, Praha 4, 142 00. Jedná se o klidnou lokalitu blízko centra Prahy s vynikající možností parkování přímo před vchodem do objektu. Další novinkou je také změna čísla pevné telefonní linky na +420 241 724 442.


27.11.2012:

Účast na výstavě Medica 2012

S naším významným klientem jsme se zúčastnili výstavy Medica 2012 v německém Düsseldorfu. Na akci, kde se sešli vystavovatelé z celého světa, jsme vedli nespočet obchodních jednání s novými  i stávajícími klienty.


13.10.2012

Zvýšení počtu zemí s aktuálními partnery

Počet zemí s odběrateli zboží našich klientů se opět zvýšil. Podařilo se nám dohodnout na nové spolupráci na Ukrajině. Současný počet států s odběrateli je 38.


2.5.2012 Nová forma státní podpory exportu -

Operační program "Marketing"

Ministerstvo průmyslu a obchodu uskutečnilo II. prodloužení OP Marketing, jehož náplní je poskytnutí dotace na účast na výstavách a veletrzích v zahraničí a s ní spojené náklady ( v podobě dotace na dopravu a tvorbu marketingových propagačních materiálů). Pro více informací klikněte MARKETING


20.4.2012Dohoda s dalšími partbery

Nalezli jsme nové partnery pro naše klienty ve 3 nových státech, se kterými jsme následně uzavřeli dohodu o spolupráci. Počet zemí s aktuálními kontakty tak byl rozšířen o Grónsko, Spojené Arabské Emiráty a Brazílii a jejich celkový počet vzrostl na 37 zemí.


14.4.2012:  Setkání prodejců         

Uspořádali jsme setkání zahraničních prodejců zboží našeho významného klienta. Na tuto akci dorazilo 13 prodejců z 8 zemí Evropy, kteří absolvovali pestrý dvoudenní program. 


9.2.2012 Rozšíření našich webových stránek 

Výrazně jsme rozšířili naše webové stránky o nové informace. První změnou je nové menu

"STÁTNÍ PODPORA EXPORTU", ve kterém naleznete aktuální informace o státem poskytované podpoře vyvážejících firem. Druhým vylepšením je nová sekce "REFERENCE", kde naleznete zkušenosti našich klientů s Czech Export Agency.


21.-23.1.2012:  Další účast na výstavě Boot Düsseldorf 2012           

S novým  klientem uvádějícím své výrobky na evropský trh jsme absolvovali výstavu Boot Düsseldorf 2012 a ve dnech 21. až 23. ledna 2012 jsme zde vedli jednání s možnými obchodními partnery.


17.1.2012:  Zajištění  výstavy London Boat Show ve dnech 6. až 15. ledna 2012

Společně s významným klientem jsme vystavovali na výstavě London Boat Show ve Velké Británii, kde jsme účast zároveň přímo zajistili. Zde jsme absolvovali jednání s klienty již zavedenými, ale také s možnými obchodními partnery do budoucna. 


4.1.2012Podepsání smluv s dalšími klienty 

Podařilo se nám úspěšně uzavřít smlouvy s novými klienty v dalších 4 zemích světa. Konkrétně se jedná se o distributory z Portugalska, Bulharska, Číny a Hong Kongu V současné době máme tedy uzavřeny aktivní kontakty v 34 zemích po celém světě.


29.11.2011:  Realizace účasti na veletrhu Medica 2011

Pro našeho klienta jsme zajistili účast na veletrhu Medica 2011 v Düsseldorfu, kde jsme zároveň v jeho společnosti vedli jednání s možnými klienty a získali mnoho cenných kontaktů z celého světa.


17.9.2011:  Rozšíření našeho týmu 

Naši společnost právě posílil Bc. Jakub Cvrček, který bude zastávat pozici marketingového specialisty a vést jednání s klienty. Přejeme mu mnoho úspěchů.


24.8.2011:  Dohody s novými klienty  

V průběhu prázdnin jsme začali pracovat pro tři nové klienty, jeden z oblasti výroby zdravotnických prostředků, druhý s výrobky pro volný čas, třetí z oblasti odpadového hospodářství. Pro všechny tři klienty hledáme obchodní partnery ve střední Evropě, převážně v sousedních zemích.


26.5..2011: Smlouva s novými partnery v USA, Tchajwanu, Egyptě a  Iránu  

Pro klienta jsme uzavřeli nové smlouvy o distribuci s partnery v USA, Tchajwanu, Egyptě a Iránu. Po podepsání smluv následovaly

první objednávky zboží. Včetně těchto 4 zemí již máme partnery pro naše klienty ve 30 zemích světa.


1.5.2011: Nový člen týmu   

Dnes jsme přivítali do našeho kolektivu novou kolegyni: Bc. Petru Štěpánkovou. Nastupuje na pozici marketingové asistentky. Vítáme ji a přejeme mnoho úspěchů v nové práci.


18.3.2011: MPO letos otevře nejméně 7 dotačních programů, některé naposledy

               

Ministerstvo průmyslu a obchodu chce v roce 2011 vyplatit českým podnikatelům alespoň 10 miliard korun. Nejméně sedm dotačních programů z Operačního programu Podnikání a inovace otevře v letošním roce českým podnikatelům Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR. V některých programech budou mít podnikatelé zřejmě poslední možnost o podporu požádat – aktuální evropské dotační období totiž už brzy skončí. Celkem chce v letošním roce podnikatelům vyplatit alespoň deset miliard korun.

Více informací zde


20.11.2010: Výstava Medica v Německu

               

V druhé polovině listopadu jsme se s klientem zúčastnili výstavy Medica 2010. Tato výstava je největším světovým veletrhem v oblasti zdravotnictví. Po důkladné přípravě na veletrh nás velmi potešil velký zájem zahranič-ních distributorů o české zboží - diagnostické soupravy IVD pro zjišťování nemocí u pacientů. Registrujeme 70 zájemců o distribuci ze 4 kontinentů a 20 zemí.


29.10..2010: Smlouva s partnerem v Turecku

               

Pro klienta jsme uzavřeli novou smlouvu o exclusivní distribuci s partnerem v Turecku. Ihned po podepsání smlouvy následovaly první dvě objednávky zboží. Turecko je 26 zemí, kde se Czech Export Agency povedlo uzavřít kontrakt o spolupráci s místním partnerem!


5.10..2010:  Výstavy v Německu a Francii

               

V říjnu a listopadu organizujeme pro nového klienta z oblasti biotechnologií účast na výstavách v Německu a Francii. Společně s přípravou výstavy probíhá kompletní tvorba nových marketingových materiálů, katalogu, ceníků a celé marketingové strategie.


1.9.2010: Změna na postu asistentky marketingu

Po rok a půl trvající spolupráci odchází Martina Pifflová a na její místo nastupuje naše nová kolegyně: Ida Andresová. Přejeme jí mnoho úspěchů do její práce.


22.6.2010: Zahraniční obchod ČR

                      (statistika duben 2010)   

 

Zdroj: Český statistický úřad (ČSÚ).

 

Podle předběžných údajů vzrostl v dubnu meziročně v běžných cenách vývoz o 13,0 procenta a dovoz o 12,9 procenta. Kladné saldo dosáhlo 15,4 mld. Kč a bylo ve srovnání s dubnem 2009 o 1,9 mld. Kč vyšší. Vzestup přebytku zaznamenal zejména obchod s průmyslovým spotřebním zbožím (o 1,9 mld. Kč) a surovinami (o 1,3 mld. Kč). 


28.1.2010: Setkání s britskou princeznou Annou

V termínu od 12. do 15.1. naši pracovníci zajišťovali pro významného klienta výstavu v Londýně.  Dne 14.1.2010 proběhlo na námi připravovaném stánku slavnostní předání výcvikového člunu pro Londýnskou metropolitní policii a její kadety. Nákup tohoto člunu byl z důvodu integrace přistěhovalců do policejního sboru financován Nadací princezny Anny. Ona osobně se k tomuto slavnostnímu předání dostavila v doprovodu předsedy Britského olympijského výboru. Princezna Anna je velmi energická ale také velmi vnímavá a příjemná žena. Bylo nám potěšením a ctí se s ní osobně setkat. Hovoří se o ní jako o jednom z možných nástupců královny Alžběty na anglickém trůnu.


25.1.2010: Dotace exportu, Marketing, Výzva II.

Dnem 15. ledna 2010 Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR vyhlásilo druhou časově omezenou výzvu k předkládání projektů v programu podpory MARKETING, který je zaměřený na rozvoj aktivit českých exportérů na zahraničních trzích a zvýšení využití exportních příležitostí, které na světovém trhu existují. Program Marketing, který je součástí Operačního programu Podnikání a inovace (OPPI, mezi podniky v aktuální výzvě rozdělí půl miliardy korun.

 

Dotace podpoří nejen samotnou účast na veletrhu či výstavě konané v zahraničí, ale také s ní spojenou tvorbu propagačních materiálů v cizích jazycích. Novinkou je možnost využít dotaci k dopravě vystavovaných exponátů na veletrh či výstavu, pokud ji zajistí externí dodavatel.

 

O finanční podporu z programu Marketing se mohou ucházet malé a střední podniky s minimálně dvouletou historií a sídlem v České republice, mimo hlavní město Prahu. Pražské podniky se mohou do programu zapojit pouze v případě, že budou na veletrhu či výstavě prezentovat výrobky nebo služby své regionální pobočky. Minimální výše dotace na jeden projekt činí 300 tisíc korun, maximální hodnota není stanovena. Podpora z fondů EU bude poskytována ve výši 50 procent způsobilých výdajů – tedy nákladů, které byly vynaloženy v souvislosti s projektem.

 

Příjem elektronických registračních žádostí bude zahájen 1. března 2010 a bude ukončen 30. června 2010. Začátek příjmu plných žádostí byl stanoven na 1. května 2010, ukončení příjmu plných žádostí je plánováno na 31. října 2010. Plánovaná alokace pro tuto výzvu je 500 mil. Kč.


4.12.2009: Změna adresy

Od Nového roku se stěhujeme do nových prostor v budově Gemini, business centru First clients. Nachází se přímo v srdci městské části Prahy 4 - Pankráce, která je jednou z nejdostupnějších lokalit v Praze a stává se novým obchodním centrem celé Prahy. Budova je umístěna mezi ulicemi Na Pankráci, Hvězdova a Pikrtova a je snadno dostupná městskou hromadnou dopravou i autem – v bezprostřední blízkosti je stanice metra C „Pankrác”, zastávky mnoha autobusových linek, dálnice D1 a pražský okruh (Jižní spojka). V okolí budovy naleznete širokou nabídku služeb –  restaurace, nákupní centrum Arkády, hotely, konferenční centrum a mnohé další. V sousední budově  Gemini A má své sídlo komerční exportní pojišťovna EGAP. Těšíme se na setkání s Vámi v našich nových prostorách.

Nová adresa od 1.1.2010:

Česká exportní agentura - Port spol. s r.o.

Gemini, Budova B

Na Pankráci 129/1724

140 00 Praha 4

Fotky nových prostor:


21.9.2009: Vláda schválila navýšení pojistné kapacity EGAP

o 700 milionů korun (čtk)

Vláda schválila snížení garancí pro firmy o 700 milionů korun; o tuto částku bude posílena kapacita státní pojišťovny EGAP, která pojišťuje české exportéry. Ministerstvo průmyslu a obchodu vládě původně navrhlo, aby 700 milionů korun bylo použito na podporu technologických center a zahlazení následků hornické činnosti.  Zprostředkujeme a zajistíme Vám exportní pojištění - kontaktujte nás


2.7.2009: Rozšíření služeb :

Rozšíření služeb o marketingové studie a průzkumy z Ruska, Ukrajiny a dalších postsovětských republik. K tomuto dni rozšířila náš kolektiv Bc. Natalye Maslova, absolventka bakalářského studia mezinárodního obchodu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Původem z Ukrajiny a s ruštinou jako mateřským jazykem výborně doplňuje náš kolektiv o znalosti z rusky mluvících zemí. O tento region je mezi našimi klienty velký zájem.


28.5.2009: Nový člen týmu :

Dnes jsme přivítali do našeho kolektivu novou kolegyni: paní Martinu Pifflovou. Nastupuje na pozici marketing manažera a bude pro naše nové klienty zajišťovat služby v zahraničí. Vítáme ji a přejeme mnoho úspěchů v nové práci.


18.4.2009: Noví klienti :

V době od začátku roku jsme dohodli spolupráci s novými klienty z oblasti zdravotnictví, farmacie, reklamy a také strojírenství. Pro všechny z nich budeme zajišťovat exportní poradenství a pro některé z nich i přímý vývoz produktů do ciziny.


3.3.2009: Výstava Amsterdam :

Pro naše klienty zajišťujeme výstavu v Amsterdamu, areál RAI. Při této příležitosti také zpracováváme data pro marketingovou studii na uplatnění zboží v Holandsku pro dalšího partnera.


23.1.2009: Výstava Düsseldorf :

Ve dnech 21. až 23. ledna navštívili naši pracovníci největší evropskou výstavu lodí  Boot Düsseldorf 2009. Uskutečnili zde několik jednání s obchodními partnery z Německa, Rakouska, Litvy, USA a Francie. Diskutovali s nimi také dopady celosvětové krize na mezinárodní obchod především mezi zeměmi EU a USA.


5.1.2009:  Nové webové stránky :

Od ledna 2009 je zprovozněn tento web www.ceskaexportniagentura.cz.

Zároveň s tím zahájení služeb pro širokou veřejnost, resp. pro všechny malé a střední podniky působící v Čechách.

Nahoru

 

 Webmaster  FALCO

Počítadlo přístupů - dnes

  počítadlo.abz.cz

  celkem

 

Copyright 2009 Czech Export Agency s.r.o., IČO: 60466405, DIČ: CZ60466405, Společ- nost je zapsána v obchodním rejstříku, ved. měst. soudem v Praze, oddíl C, vložka 26812.